דף הבית > אודות החברה

אודות החברה

אודות חברת Prosafe Safety

עולם הבטיחות הוא עולם מורכב ומאתגר. ההבנה כי בכל מובן מדובר על חיי אדם ובריאותו הוא ברורה. האתגר לייצר מצב בו לעובדים סביבת עבודה בטוחה, והתנהלות העובדים נכונה, במקביל לעבודה דינמית ואינטנסיבית, הוא אתגר לא פשוט. עם זאת אחריות המנהלים הבכירים בחברה, מתוקף החוק והתקנות היא ליישם מערכת אפקטיבית למניעת תאונות ולשמירה על בריאות העובד.

להצלחה בבניה של מערכת לניהול בטיחות, להטמעת תהליכים מתאימים ותרבות מתאימה, נדרש גורם מקצועי ובעל יכולות שיודע ללוות את ההנהלה ו"לייצר שקט" והבנה כי הפעולות שננקטו הן נכונות, עומדות בדרישות ואכן מצליחות להגן על העובדים.

 

איך אנחנו עושים את זה ב-Prosafe Safety?

אנו לוקחים אחריות– על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה (ממונים על הבטיחות), תשנ"ו-1996 ישנם 19 תחומי אחריות לממונה הבטיחות, הכוללים תפקידים ותהליכים אשר נדרשים להיות מופעלים ומוטמעים בארגון. ממונה הבטיחות מטעם Prosafe Safety מקבל על עצמו באופן מלא ורשמי אחריות לביצוע כלל התחומים המוגדרים בתקנות.

אנו שותפים מלאים– צוות היועצים והממונים ב Prosafe Safety הינם שותפים מלאים לפעילות החברה ומנהלים את משימותיהם עם ההנהלה ולא כנגד ההנהלה. אנו מאמינים שעל הממונה להיות גורם משמעותי, אשר מוביל שיפורים, מלווה מנהלים בקבלת החלטות תוך בחינה מדוקדקת של התמונה הרחבה. אנו לא עוסקים ב"הרמת דגלים" בלבד, אלא בהטמעת תהליכים והובלת הטמעה של תרבות בטיחות, עם ולצד הנהלת הארגון.

אנו גמישים– המציאות העסקית והתפעולית היא דינמית. נסיבות משתנות, תהליכי עבודה מותאמים למציאות, וכל גורם ארגוני חייב להפגין מסוגלות להתאים את עצמו לאסטרטגיה הארגונית. הצוות שלנו כולל ממונים ותיקים ובכירים, אשר מנהלים עשרות של פרויקטים, ולכן נחשפים במידה רבה למגוון של סביבות תפעוליות. הצוות מסוגל לתת מענה למגוון רחב של צרכים ולספק מענה לכל צורך שעולה.

אנו נוכחים– נוכחות היא גורם מפתח משמעותי ביכולת לבצע הטמעה אפקטיבית של תהליכי בטיחות. ממונה בטיחות מטעמנו יבלה את זמנו בשטח, עם האנשים, יאתר פערים ויפעל יחד עם ההנהלה. בנינו שיטת עבודה כזאת, אשר מורידה למינימום עיסוקים מנהלתיים ואדמיניסטרטיביים ושמה את מרבית הדגש על עבודת שטח.

אנו מונעים– התוצאות מדברות בעד עצמן. נוכחות ועבודת שטח, מקצועיות ויכולת לרתום את העובדים ואת ההנהלה, הם גורמים שאנו משלבים מול כל ארגון, מה שבפועל מביא לירידה של עשרות אחוזים בשיעור אירועי הבטיחות. בחברות שאנו מלווים צומצמה כמות תאונות העבודה בכ-50%.

 

הקמנו מערכת יחידה מסוגה המספקת פתרון נכון לכל לקוח:

  • מערכת המבצעת פיקוח ובקרה על פרויקטים עבור כל לקוחות החברה
  • חוסכת לכם בזמן, עלויות ואדמיניסטרציה מיותרת
  • פועלת באופן מסונכרן: ביניכם לבין היועץ ובין מחלקת ניהול הפרויקטים
  • זמינה עבורכם בכל שעות הפעילות
  • מתאימה לכם את צוות היועצים המתאים עבורכם

 

בואו נכיר:

כאשר הקמנו את Prosafe Safety בשנת 2008 נושא אחד היה לנגד עינינו- לשפר את תרבות הבטיחות בישראל! וזאת לאחר שנוכחנו כי הביצועים במגוון רחב של ארגונים וענפים הם נמוכים. מאז גייסנו מעל 20 ממונים אשר אוחזים יחד ביותר מ-430 שנות ידע! בנינו תהליכי למידה ופיתוח פנימיים על מנת לתרגם לשטח את הפתרונות המתאימים והחדשניים בתחום. פיתחנו סל רחב של שירותים ופתרונות כיוון שאנו מאמינים שבארגון חייב להיות גורם שמתכלל את כל הצרכים, רואה את התמונה הרחבה ויודע לספק מענה יעיל. ובעיקר, אנשי השטח שלנו תמיד יגידו לך "איך כן", ולא "מה לא"

!So, Be On The Safe Side – Join Us

הכירו את צוות ההנהלה והמשרד Prosafe Safety

אלון שאג

מנכ"ל החברה

alon.shaag@prosafe.co.il

אסף יהודה

סמנכ"ל שיווק ומכירות

asaf.yehuda@prosafe.co.il

עדינה לוי

מנהלת כספים

adina@prosafe.co.il

שי דוד

מנהל מכירות

shay.david@prosafe.co.il

054-9164899

 

טל שלום

מנהלת פרויקטים

tal@prosafe.co.il

מעיין חייקה

מנהלת משאבי אנוש

maayan.haike@prosafe.co.il

שרית מיזן

רכזת תפעול ושירות

sarit.mizan@prosafe.co.il

הכירו את צוות ממוני הבטיחות Prosafe Safety

יניב זהבי

דן זמיר

משה אברהם

מייק חזן

מתנאל אברהם

טופס תחתון

צרו איתנו קשר!

מלאו פרטים או צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!
  • טלפון

    037176264

  • מרדכי רוז'נסקי 18 כניסה ב'
    א.ת חדש ראשון לציון

  • א' - ה'
    08:00-17:00